3 kvällar, 6000 ord

Balans är bra, som jag redan har konstaterat. Och jag vill inte stressa fram ett manus och inte hinna med något annat. Men utan deadline har jag lätt att slappa till lite, tänka att det är ju trevligt att se en mysig film och äta glass när barnen har somnat också…

Så nu sätter jag upp en liten del-deadline. Maken jobbar de tre kommande nätterna, så jag tänkte att jag ska sätta lite fart då. 2000 ord per kväll, totalt 6000 ord är målet.

Återstår att se om det är genomförbart.    Let´s do this!

2 reaktioner på ”3 kvällar, 6000 ord

    1. Hehe, ja, vi får väl se om jag lyckas. 🙂 Men jag är en deadlinemänniska, så jag gör ett försök. Och jag kommer inte att satsa på 2000 varje kväll… Redigeringen kan jag längta lite till ibland… precis som jag gissar att det är lätt att längta till råmanus-fasen efter lång tid av redigering..? 🙂
      Tack för pepp! Och lycka till med att komma vidare – det löser du säkert!

      Liked by 1 person

Kommentera

