Utskrift nästa

Jajemän! Nu har jag tagit mig från första till sista sidan och gjort vad jag kunnat i det här läget. Det är dags att skriva ut allt och göra det som jag kanske gillar mest i den här processen: läsa igenom på papper , anteckna och fundera. Det får vänta till imorgon, dock.

Nu ska jag lägga mig och läsa McFarlanes Finns det en, finns det flera och vänta på att mannen kommer hem från Europa League-finalen. Eller eventuellt somna.

6 reaktioner på ”Utskrift nästa

    1. Ja, jättekul! Och ja, jag börjar nästan tycka att det är roligt, jag också. Åtminstone nu, när det är dags för genomläsning igen. Det är liksom lättare att veta vad jag ska göra då (jämfört med själva petandet i texten). 🙂
      Tack, lycka till du med!!

      Liked by 1 person

    1. Ja, verkligen – tack! Mest härligt att äntligen ha nått en punkt där jag kan greppa vad min uppgift är – att läsa igenom och se vad som funkar och inte funkar. Hjälp vad förvirrat det har känts att böka runt bland scener och stycken och kapitel och försöka få ordning på vad som är vad. 🙂

      Gilla

Kommentera

