Resa, redigera, resa

 

hjälmaren2017

Vi har varit hos mina släktingar i Södermanland i några dagar. Back to my roots, så att säga. Lugnt och skönt och harmoniskt och vilsamt på alla sätt och vis! Igår kväll kom vi hem, och idag har vi packat upp och kört ungefär fyrtio tvättar, eftersom vi på lördag åker till Sicilien. Alla i familjen är MYCKET peppade inför detta. Barnen har inte varit utomlands särskilt mycket – och inte vi heller de senaste åren.

Jag har således två dagar (om jag, ganska generöst, räknar det som är kvar av den här kvällen för en dag) att redigera färdigt för den här gången. Då kan manuset åka på testläsning medan jag är på semester, det vore ju ett klockrent upplägg. Ska bara fylla på lite mer te i skrivarkoppen, så tar jag tag i kapitel 42 sedan!

4 reaktioner på ”Resa, redigera, resa

    1. Haha, ja.. fast det här med att redigera i två dagar kom i själva verket att röra sig om en stund varje kväll, typ mellan 22 och 23:30. Övrig tid har vi tvättat, packat och grejat. 😊
      Nu är manuset skickat! Ett par småsaker hanns inte med, men de har ingen större betydelse för helheten.
      Tack! Ska bli så skönt att komma iväg.

      Gilla

Kommentera

